Thijs Kruijer

Welke funnel werkt het beste? Het antwoord hangt af van je doelgroep, product en marketingstrategie. In deze blog bespreken we de meest effectieve funnels en onderbouwen we dit met betrouwbare bronnen.

Thijs Kruijer

Welke funnel werkt het beste? Het antwoord hangt af van je doelgroep, product en marketingstrategie. In deze blog bespreken we de meest effectieve funnels en onderbouwen we dit met betrouwbare bronnen.

Bekas Ilias

Dit artikel helpt je stap voorstap om je account correct in te stellen, zodat jouw producten meer potentiële klanten bereiken op diverse Google-platformen zoals Google Zoeken, Maps en YouTube.

Mircha Pellens

Waar moet je allemaal opletten als je aan de slag gaat met de SEO van jouw website?!

Daan Groot

Gebruik AI in je voordeel en unlock een nieuw level aan productiviteit.

Thijs Kruijer

Bing: de onderschatte zoekmachine met potentie, BRUTAEL legt je in deze blog uit waarom Bing potentie heeft voor ondernemers en marketeers.

Jeroen van Kesteren

Wil je adverteren op Google maar weet je niet waar te beginnen?

Jeroen van Kesteren

Channable, de tool die je online marketing naar een hoger niveau tilt.

Mircha Pellens

Social Media als zoekmachine? It's here to stay, lees onze 4 tips om voorbereid te zijn!

Jeroen van Kesteren

Spieken bij de concurrentie? Dat kan met het centrum voor advertentietransparantie in Google!

Jeroen van Kesteren

Een van de meest onderschatte factoren in het optimaliseren van jouw site voor zoekmachines (SEO) is: Consistentie.

Jeroen van Kesteren

Wat is de slimste keuze voor jou? Een Demand generation aanpak of alleen Lead Generation?

Jeroen van Kesteren

Vang geen bot 🤖 ! Maak kennis met BRUTUS ;-) 🦴 onze digitale AI kantoorhond

Mircha Pellens

Wij helpen je aan jouw nieuwe en effectieve marketingplan! Mail ons -> info@brutael.nl

Daan Groot

AI content rankt toch niet?! Zeker wel en wij vertellen waarom!

Jeroen van Kesteren

Betaal niet meer dan nodig in Google Ads en voorkom spam met ClickPatrol.

Daan Groot

AI neemt de hoofdrol, maar de mens blijft onmisbaar.

Daan Groot

AI in marketing is geen hype, het is de toekomst. En die toekomst is nu.

Daan Groot

Een goede landingspagina. Hoe maak je het, en wat zijn de voordelen ervan?

Mircha Pellens

Zo maak je de perfecte contentkalender met het 3-H model (Oftewel: Hub, Hero & Hygiëne) en zet je het effectief in.

Jeroen van Kesteren

Benieuwd waarom blogs nog steeds zo relevant zijn om te schrijven? We leggen het uit in dit artikel!

Jeroen van Kesteren

Google komt met grote update. Welke impact heeft Google Gemini op SEA en SEO en wanneer wordt dit verwacht in NL?

Bekas Ilias

Ontdek hoe Google's VLOGGER AI avatar-technologie de toekomst van digitale media zou kunnen transformeren.

Jeroen van Kesteren

Vervelend toch, dat logo in je cookiebanner? We leggen je hier uit hoe je dat logo eenvoudig kan verwijderen.

Mircha Pellens

Eigen GIPHY's maken, een stap-voor-stap how to guide.

Mircha Pellens

Social media zoals een fitnessroutine: je begint vol goede moed, maar voor je het weet zit je thuis op de bank met een zak chips, je afvragend waar het misging...

Jeroen van Kesteren

Server-Side Tracking: De Sleutel tot Slimmere Marketing en Groei.

Lynn Noppen

Kost social media je teveel tijd? Bespaar tijd met deze 3 concrete tips voor Canva!

Jeroen van Kesteren

Google gaat conversies in GA4 schrappen, de naam wordt: Key Events.

Thijs Kruijer

De toekomst van Google Shopping: 3D Assets. Wat het inhoudt en wanneer deze functie in Nederland verwacht wordt.

Mircha Pellens

Dat video (met levendige beelden en catchy tunes) vaak beter presteert dan stilstaande beelden is geen geheim.

Jeroen van Kesteren

We duiken in de nieuwste update van Google: Consent Mode V2. Wij vertellen je wat je moet weten.

Mircha Pellens

In dit artikel leggen we uit wat de voordelen zijn van betaald adverteren t.o.v. organisch posten op social media.

Jeroen van Kesteren

Heb je wel eens gehoord van de 7 (online) beïnvloedingsprincipes van Cialdini? En hoe je dit kan toepassen op jouw website?

Jeroen van Kesteren

We gaan samen kijken naar jouw doelen, expertise en hoe we dit het best kunnen vertalen naar jouw online strategie.

Jeroen van Kesteren

Sneller en eenvoudiger werken met Google Ads? Gebruik de Google Ads Editor. Bekijk de voordelen en download hier!

Jeroen van Kesteren

Lees dit artikel voor praktische tips om jouw Google Ads advertenties direct beter te laten presteren.

Met de kennis van nu

eigenwijs nieuwsgierig

Thijs Kruijer

Welke funnel werkt het beste? Het antwoord hangt af van je doelgroep, product en marketingstrategie. In deze blog bespreken we de meest effectieve funnels en onderbouwen we dit met betrouwbare bronnen.

Bekas Ilias

Dit artikel helpt je stap voorstap om je account correct in te stellen, zodat jouw producten meer potentiële klanten bereiken op diverse Google-platformen zoals Google Zoeken, Maps en YouTube.

Mircha Pellens

Waar moet je allemaal opletten als je aan de slag gaat met de SEO van jouw website?!

Daan Groot

Gebruik AI in je voordeel en unlock een nieuw level aan productiviteit.

Thijs Kruijer

Bing: de onderschatte zoekmachine met potentie, BRUTAEL legt je in deze blog uit waarom Bing potentie heeft voor ondernemers en marketeers.

Jeroen van Kesteren

Wil je adverteren op Google maar weet je niet waar te beginnen?

Jeroen van Kesteren

Channable, de tool die je online marketing naar een hoger niveau tilt.

Mircha Pellens

Social Media als zoekmachine? It's here to stay, lees onze 4 tips om voorbereid te zijn!

Jeroen van Kesteren

Spieken bij de concurrentie? Dat kan met het centrum voor advertentietransparantie in Google!

Jeroen van Kesteren

Een van de meest onderschatte factoren in het optimaliseren van jouw site voor zoekmachines (SEO) is: Consistentie.

Jeroen van Kesteren

Wat is de slimste keuze voor jou? Een Demand generation aanpak of alleen Lead Generation?

Jeroen van Kesteren

Vang geen bot 🤖 ! Maak kennis met BRUTUS ;-) 🦴 onze digitale AI kantoorhond

Mircha Pellens

Wij helpen je aan jouw nieuwe en effectieve marketingplan! Mail ons -> info@brutael.nl

Daan Groot

AI content rankt toch niet?! Zeker wel en wij vertellen waarom!

Jeroen van Kesteren

Betaal niet meer dan nodig in Google Ads en voorkom spam met ClickPatrol.

Daan Groot

AI neemt de hoofdrol, maar de mens blijft onmisbaar.

Daan Groot

AI in marketing is geen hype, het is de toekomst. En die toekomst is nu.

Daan Groot

Een goede landingspagina. Hoe maak je het, en wat zijn de voordelen ervan?

Mircha Pellens

Zo maak je de perfecte contentkalender met het 3-H model (Oftewel: Hub, Hero & Hygiëne) en zet je het effectief in.

Jeroen van Kesteren

Benieuwd waarom blogs nog steeds zo relevant zijn om te schrijven? We leggen het uit in dit artikel!

Jeroen van Kesteren

Google komt met grote update. Welke impact heeft Google Gemini op SEA en SEO en wanneer wordt dit verwacht in NL?

Bekas Ilias

Ontdek hoe Google's VLOGGER AI avatar-technologie de toekomst van digitale media zou kunnen transformeren.

Jeroen van Kesteren

Vervelend toch, dat logo in je cookiebanner? We leggen je hier uit hoe je dat logo eenvoudig kan verwijderen.

Mircha Pellens

Eigen GIPHY's maken, een stap-voor-stap how to guide.

Mircha Pellens

Social media zoals een fitnessroutine: je begint vol goede moed, maar voor je het weet zit je thuis op de bank met een zak chips, je afvragend waar het misging...

Jeroen van Kesteren

Server-Side Tracking: De Sleutel tot Slimmere Marketing en Groei.

Lynn Noppen

Kost social media je teveel tijd? Bespaar tijd met deze 3 concrete tips voor Canva!

Jeroen van Kesteren

Google gaat conversies in GA4 schrappen, de naam wordt: Key Events.

Thijs Kruijer

De toekomst van Google Shopping: 3D Assets. Wat het inhoudt en wanneer deze functie in Nederland verwacht wordt.

Mircha Pellens

Dat video (met levendige beelden en catchy tunes) vaak beter presteert dan stilstaande beelden is geen geheim.

Jeroen van Kesteren

We duiken in de nieuwste update van Google: Consent Mode V2. Wij vertellen je wat je moet weten.

Mircha Pellens

In dit artikel leggen we uit wat de voordelen zijn van betaald adverteren t.o.v. organisch posten op social media.

Jeroen van Kesteren

Heb je wel eens gehoord van de 7 (online) beïnvloedingsprincipes van Cialdini? En hoe je dit kan toepassen op jouw website?

Jeroen van Kesteren

We gaan samen kijken naar jouw doelen, expertise en hoe we dit het best kunnen vertalen naar jouw online strategie.

Jeroen van Kesteren

Sneller en eenvoudiger werken met Google Ads? Gebruik de Google Ads Editor. Bekijk de voordelen en download hier!

Jeroen van Kesteren

Lees dit artikel voor praktische tips om jouw Google Ads advertenties direct beter te laten presteren.

hou een oogje in het zeil

check de socials

@brutaelpunt