Betaald of organisch?
In dit artikel leggen we uit wat de voordelen zijn van betaald adverteren t.o.v. organisch posten op social media.
Betaald adverteren op Facebook biedt verschillende belangrijke voordelen ten opzichte van organisch posten. Wij van Brutael zetten ze voor je op een rijtje:
🎯 1. Grotere zichtbaarheid/targeting
Met adverteren is het mogelijk om gericht te targeten op de specifieke eigenschappen van je doelgroep. Hierdoor kun je jouw advertenties richten op degenen die het meest waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in wat je te bieden hebt, wat resulteert in effectievere campagnes!
📈 2. Groter bereik
Betaalde advertenties garanderen dat je content wordt gezien door een groter deel van je doelgroep, of zelfs daarbuiten.. Organische posts bereiken vanwege het algoritme vaak maar een klein deel van het aantal mensen dat jou volgt.
👟 3. Snellere resultaten
Advertenties bieden de mogelijkheid om bijna onmiddellijk resultaten te zien, terwijl organische posts consistente inspanning vereisen om resultaten te behalen op de lange termijn.
📏 4. Meetbare resultaten
Betaalde advertenties bieden uitgebreide analytics en rapportagefuncties waarmee je de prestaties van je campagnes kunt volgen, meten en kunt bijsturen.
💪 5. Concurrentievoordeel
Door te investeren in betaalde advertenties kun je een voorsprong krijgen op concurrenten die zich alleen op organisch bereik tonen.
Al overtuigd om aan de slag te gaan met adverteren?! Het team van Brutael helpt je graag verder.
Vergeet niet dat een balans tussen betaald -en organisch posten belangrijk is voor het opbouwen van een community en een loyale klantenbasis. Geen stress: ook voor social media beheer, -strategie en content creatie kun je ook terecht bij Brutael! Neem contact met ons op om te kijken wat mogelijk is voor jouw bedrijf.
Meer Wijsheden
Welke funnel werkt het beste? Het antwoord hangt af van je doelgroep, product en marketingstrategie. In deze blog bespreken we de meest effectieve funnels en onderbouwen we dit met betrouwbare bronnen.
Dit artikel helpt je stap voorstap om je account correct in te stellen, zodat jouw producten meer potentiële klanten bereiken op diverse Google-platformen zoals Google Zoeken, Maps en YouTube.
Welke funnel werkt het beste? Het antwoord hangt af van je doelgroep, product en marketingstrategie. In deze blog bespreken we de meest effectieve funnels en onderbouwen we dit met betrouwbare bronnen.
Dit artikel helpt je stap voorstap om je account correct in te stellen, zodat jouw producten meer potentiële klanten bereiken op diverse Google-platformen zoals Google Zoeken, Maps en YouTube.
Waar moet je allemaal opletten als je aan de slag gaat met de SEO van jouw website?!